دنیای بزرگ موسیقی ...

0

اف ال استودیو

FL Studio
0
(0)

مشخصات کلی این DAW

برنامه نویس اصلی

Didier Dambrin

توسعه دهنده

Image Line

سیستم عامل

Windos  /  Mac OS

اولین انتشار رسمی

26 آپریل 1998

زبان‌های اصلی

انگلیسی  /  هندی

اف ال استودیو (FL Stodio)، یک نرم‌افزار تولید موسیقی است که توسط شرکت بلژیکی Image Line برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک عرضه شده است. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی مانند ضبط موسیقی، انجام میکس و مسترینگ، ساخت و ویرایش صداها و ساخت قطعات موسیقی الکترونیکی را دارد. اف ال استودیو دارای رابط کاربری کاربرپسند است که ابزارهای متنوعی برای تولید موسیقی و ساخت صداها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نرم افزار آهنگسازی اف ال استودیو (که قبل از سال 2003 با نام Fruity Loops شناخته می شد)، یک محیط کاری صوتی دیجیتال (DAW) است. این DAW، از سال ۱۹۹۸ پا به عرصه وجود نهاده و از آن زمان تا کنون بدون هیچ وقفه‌ای، یاری‌گر دوست‌داران موسیقی بوده‌است.

این نرم افزار دارای یک رابط کاربری گرافیکی با یک ترتیب‌دهنده موسیقی مبتنی بر الگو است. این برنامه در چهار نسخه مختلف برای Microsoft Windows و macOS موجود است.

Fl Studio در طی سالیان دراز همچنین موفق به دریافت جایزه‌های معتبر گردیده[۱] و از آن به عنوان برترین‌های صنعت موسیقی یاد می‌گردد. همچنین، اف‌ال بوسیلهٔ نظر سنجی که توسط سایت «موزیک رادار» در سال ۲۰۱۱ انجام شد، عنوان بهترین نرم‌افزار موسیقی را بدست آورد.

از ویژگی‌های خاص اف. ال، داشتن ویرایش‌های مختلف است. بدین صورت که در هر عرضه، این نرم‌افزار به صورت Demo Version و رایگان در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد، اما باید بدانید که در ویرایش دموی آن، بسیاری از قابلیت‌ها غیرفعال هستند.

این قابلیت‌ها همچنان بسته به پول پرداختی می‌باشد که برای هر ویرایش آن در نظر گرفته می‌شود و آنچنان که گفته شد، هر ویرایش، ویژگی‌های خاصی را فعال می‌کند.

اف ال استودیو موبایل نیز یکی از انواع نسخه های تولید شده توسط شرکت ایمیج لاین است که به کاربران موبایل نیز این امکان را می‌دهد که بتوانند با استفاده از تلفن همراه خود به آهنگسازی بپردازند.
این اپلبکیشن در دو نسخه اندروید و ios به صورت رایگان منتشر شده است که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • برای دانلود آخرین نسخه‌های آزمایشی رایگان یا اورجینال اف ال استودیو برای سیستم عامل ویندوز و مک، و همچنین دانلود اف ال استودیو موبایل برای اندروید و ios میتوانید از طریق سایت رسمی  Image Line  اقدام کنید.

شرکت سازنده  |  Image Line

کمپانی Image-Line Software (که معمولاً با نام ساده Image-Line شناخته می شود)، یک شرکت نرم افزاری بلژیکی است که بیشتر به خاطر برنامه ایستگاه کاری صوتی دیجیتال FL Studio و پلاگین های صوتی مرتبط مانند Sytrus و Harmor شناخته شده است. کمپانی Image-Line در سال 1994 تاسیس شد.

در سال 2007، Image-Line Deckadance را معرفی کرد، که یک برنامه مجازی کنسول DJ بود. این شرکت همچنین EZGenerator که یک برنامه ویرایش وب مبتنی بر الگو را تولید کرد.

image line

محیط نرم‌افزار «اف‌ ال‌ استودیو»

FL Studio
FL Studio
FL Studio
FL Studio

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

امین شکل آبادی
در طول سال‌های متمادی تلاش کردم تا بتوانم قدمی -هرچند کوچک- در مسیر پیشرفت و ارتقای سطح کیفی موسیقی برداشته و ابعادی نو از آن را برای همگان نمایان سازم. و بسیار سرشوقم که امروزه این رویا در قالب بستری به نام «اس اچ موزیک» در واقع نیز تحقق پذیرفته و در مسیر غایتی که سالیان پیش برای آن مشخص شده بود قدم بر می‌دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

... Loading